Ο ΠΑΟΚ για ακόμη μία φορά δεν ήταν σε καλή μέρα.
Χωρίς να είναι χειρότερος από τον Ηρακλή (σε γενικές γραμμές ήταν καλύτερος παρότι δεν ικανοποίησε με τη συνολική του εικόνα και παρουσιάστηκε και πάλι κατώτερος των προσδοκιών), ο Δικέφαλος «κατάφερε» να χάσει ένα παιχνίδι πληρώνοντας για ακόμη μία φορά ορισμένα ατομικά λάθη, μία στιγμή αδράνειας στην άμυνα, αλλά και την αδυναμία του να τελειώσει σωστά τις ευκαιρίες που δημιουργεί ο ίδιος.
Ο Τούντορ είχε και πάλι ορισμένες κακές εμπνεύσεις (είχε βέβαια και πολλές ελλείψεις…).
Βρέθηκε στο μάτι του «κυκλώνα», αλλά δεν ήταν ο μόνος…
Ο κόσμος του ΠΑΟΚ έστησε λαϊκά δικαστήρια μετά το ματς έξω από την Τούμπα, αλλά και στη διάρκειά του αγώνα αποδοκίμασε τους παίκτες ενώ μία μεγάλη μερίδα των οπαδών καταφέρθηκε εναντίον και του Ιβάν Σαββίδη.
Υπήρξαν όμως και ορισμένα ακόμη γεγονότα στη διάρκεια του αγώνα, τα οποία ίσως τελικά πέρασαν στα «ψιλά» λόγω της οργής του κόσμου για τη γενικότερα κακή εικόνα του ΠΑΟΚ τον τελευταίο καιρό.
Ο διαιτητής Θάνος και οι δύο βοηθοί του (ειδικά ο πρώτος ο Δαμιανός Ευθυμιάδης από τον σύνδεσμο Πιερίας) έκλεισαν τα μάτια σε αρκετές φάσεις που μπορούσαν να αλλάξουν τη ροή του αγώνα υπέρ του ΠΑΟΚ.
Στη φάση του πρώτου ημιχρόνου όπου ο Μπερμπάτοφ κάνει την κεφαλιά μετά από κόρνερ, αλλά δε βρίσκει «γεμάτα» την μπάλα και αυτή περνάει άουτ, όλοι απορήσαμε πως έχασε τέτοια ευκαιρία ο Βούλγαρος.
Υπάρχουν όμως φωτογραφίες (σε 3-4 διαδοχικές λήψεις μάλιστα) που αποδεικνύουν ότι ο Μπαρτολίνι τον τραβάει ΑΝΤΙΚΟΝΑΝΙΚΑ μέσα στην περιοχή του Ηρακλή όχι μόνο από τη φανέλα αλλά και από το σορτσάκι και γι’ αυτό ο Βούλγαρος χάνει την ισορροπία του και δεν βρίσκει την μπάλα με το κεφάλι όπως θα ήθελε. Αυτό το παρατεταμένο διπλό τράβηγμα δεν το είδε ούτε ο διαιτητής Θάνος, ούτε ο 2ος βοηθός του, ο Κοσμάς Χαρίσης του συνδέσμου Γρεβενών.
Μετά υπάρχει ένα παρατεταμένο τράβηγμα της φανέλας και τελικά ανατροπή του Βίτορ από τον Καρασαλίδη μέσα στην περιοχή του Ηρακλή στο ξεκίνημα του 2ου ημιχρόνου.
Αυτό το τράβηγμα είναι τόσο εμφανές που οι φωτογράφοι από την πλευρά του 1ου βοηθού, του απίθανου Δαμιανού Ευθυμιάδη, είχαν την ευκαιρία να το αποθανατίσουν σε πολλά συνεχόμενα καρέ.
Κι όμως δε δόθηκε ούτε σε αυτή τη φάση τίποτα.
Φυσικά υπάρχει και το ακυρωθέν ΚΑΘΑΡΟ γκολ του Γιάννη Μυστακίδη, το οποίο ακύρωσε εντελώς λανθασμένα ο Θάνος μετά από υπόδειξη του 1ου βοηθού του, του Δαμιανού Ευθυμιάδη.
Ναι αυτού του απίθανου που δεν είδε και τον Καρασαλίδη να τραβάει επίμονα τη φανέλα του Βίτορ και να τον ανατρέπει, παρότι η φάση ήταν καθαρή και στο πρώτο δοκάρι, οπότε δεν είχε παίκτες μπροστά του για να «καλύπτουν» το τράβηγμα.
Το γκολ του Μυστακίδη είναι ΚΑΘΑΡΟ καθώς αυτός δεν είναι σε θέση οφσάιντ και στέλνει καθ’ όλα νόμιμα τη μπάλα στα δίκτυα του Ηρακλή με κεφαλιά και ο Μπερμπάτοφ που είναι όντως εκτεθειμένος παρότι κάνει κίνηση για να βρει την μπάλα, δεν την ακουμπάει τελικά.
Στον κανονισμό αγώνων ποδοσφαίρου (ΚΑΠ) στη σελίδα 110 στον κανόνα 11 για το οφσάιντ αναφέρονται τα εξής:
«Στα πλαίσια του Κανόνα 11 – Οφσάιντ, ισχύουν οι ορισμοί που ακολουθούν:
“πλησιέστερα στην αντίπαλη γραμμή τέρματος” σημαίνει ότι οποιοδήποτε τμήμα της
κεφαλής του, του σώματός του ή των κάτω άκρων του παίκτη που βρίσκεται
πλησιέστερα στην αντίπαλη γραμμή τέρματος από την μπάλα και τον προτελευταίο
αντίπαλο. Στον ορισμό αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται τα άνω άκρα.
“Επηρεάζει το παιχνίδι” σημαίνει ότι παίζει ή αγγίζει την μπάλα που μεταβιβάσθηκε ή αγγίχθηκε από έναν συμπαίκτη “επηρεάζει έναν αντίπαλό του” σημαίνει ότι εμποδίζει έναν αντίπαλο από το να “παίξει” ή να του επιτραπεί να “παίξει” την μπάλα, εμποδίζοντας ξεκάθαρα το οπτικό πεδίο του αντιπάλου ή μαρκάροντας έναν αντίπαλο για την μπάλα “αποκτά πλεονέκτημα ευρισκόμενος στη θέση αυτή” σημαίνει ότι “παίζει” την μπάλα».
Μάλιστα στη σελίδα 113 του ΚΑΠ υπάρχει και το παρακάτω γράφημα για να γίνει ακόμη πιο κατανοητό το θέμα του οφσάιντ σε τέτοιες φάσεις:
Αυτά τα αναφέρουμε όχι για να δικαιολογήσουμε την κακή συνολικά εικόνα του ΠΑΟΚ, αλλά διότι άσχετα με το αν ο Δικέφαλος αποδίδει καλά ή όχι, αξίζει (όπως όλες οι ομάδες) μία καλύτερη αντιμετώπιση από τη διαιτησία.