Μετά το Κυριακάτικο, βγάζω το καπέλο στον Κομίνη. Κατάφερε να μπει στο κάδρο. Απλά δεν ξέρω σε ποιο κάδρο να τον τοποθετήσω.
Των άσχετων που είδαν… φως στην λίστα των διαιτητών της Superleague και μπήκαν ή των εξαρτημένων που τους έβαλαν από το παράθυρο για να εξυπηρετούν καταστάσεις. Γενικά και αόριστα καταστάσεις. Ακόμα και το απόγευμα της Δευτέρας, έχοντας ξαναδεί το παιχνίδι, δεν μπόρεσα να καταλάβω τι ακριβώς ήθελε να κάνει ο διαιτητής… ποιητής.
Να ευνοήσει τον Παναθηναικό, να αδικήσει τον ΠΑΟΚ, να ετοιμάσει το έδαφος για τον Αστέρα Τρίπολης που αγωνίζεται το Σάββατο στην Τούμπα; Δεν μπόρεσα να καταλήξω σε κάποιο συμπέρασμα. Μέχρι το πρώτο γκολ του ΠΑΟΚ, δεν είχε ιδιαίτερο πρόβλημα. Χαρίστηκε (βλέπετε ότι τοποθετούμαι κομψά) σε μια δυο περιπτώσεις που ο Μπέργκ έπρεπε να δεχθεί κίτρινη κάρτα αλλά πέραν τούτου, δεν έδειξε να έχει διάθεση να παίξει για τους γηπεδούχους.
Μετά το 2-1 κάτι άλλαξε και αμέσως μετά το 2-2 έχασε τον… προσανατολισμό του. Δεν θα το κουράσω πολύ. Η κουτουλιά του Μαμούτε στον Πέλκα και η ενέργεια Κουτρουμπή σε βάρος του Μυστακίδη, είναι κόκκινες κάρτες. Κι όμως αυτός που είδε κόκκινη κάρτα ήταν ο Χαρίσης. «Μέγας» είσαι Κομίνη και «θαυμαστά» τα έργα σου. Κατάφερες να μας μπερδέψεις τόσο πολύ που κινδυνεύουμε να στραμπουλήξουμε τα δάχτυλα μας στο πληκτρολόγιο για να γράψουμε πέντε γραμμές.
Διαβάστε όλο το άρθρο ΕΔΩ