Ο Τάσος Παπαπέτρου ορίστηκε να σφυρίξει το ντέρμπι του ΟΑΚΑ, ανάμεσα στην ΑΕΚ και στον ΠΑΟΚ, και η FORZA ασχολήθηκε με το background του Αθηναίου διαιτητή, που ανέβηκε πολύ γρήγορα τα σκαλιά της διαιτησίας!
Ο γεννημένος στις 13/1/1982 διαιτητής, είναι μοναχογιός του Γιάννη Παπαπέτρου, πρώην διαιτητή, ο οποίος έγραψε τη δική του ιστορία στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Στις εποχές της περιβόητης «παράγκας», στις 31/10/1998, είχε κάνει… εντύπωση σ΄ ένα ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός 1-2. Έδωσε ανύπαρκτο πέναλτι υπέρ του Ολυμπιακού για να κάνει το 1-2, με υπόδειξη του βοηθού ακύρωσε στο 83’ γκολ του Τάκολα για το 2-2 και στην Τούμπα έγινε «αίμα κι άμμος».
«Σφύρα το να φύγουμε» του φώναζε ο παρατηρητής, Λευτέρης Γενεράλης, βλέποντας τον κόσμο να έχει μπει στο γήπεδο και να τους κυνηγά.
Το παιχνίδι διακόπηκε και στη συνέχεια θεωρήθηκε ότι στο 83’ ο Παπαπέτρου σφύριξε τη λήξη. Όποιον άνθρωπο της διαιτησίας να ρωτήσεις, θα σου πει σήμερα ότι «όταν έχεις μπαμπά διαιτητή, είναι λογικό να ανέβεις γρήγορα τα σκαλιά».
Ο Τάσος Παπαπέτρου, βρέθηκε στα 21 του να σφυρίζει στη Γ’ Εθνική, στα 26 του βρέθηκε στη Σούπερ Λιγκ και στα 31 του έγινε και διεθνής! Όλα έγιναν γρήγορα…
Κι όλα αυτά, ενώ ελάχιστοι του χώρου τον είχαν σε εκτίμηση ως διαιτητή.
«Μέχρι πέρσι δεν υπήρχε διαιτητής Παπαπέτρου, ήταν ιδανικός να κάνει το άσπρο – μαύρο και το μαύρο – άσπρο.
Φέτος, όμως, κάνει την καλύτερη χρονιά του» λένε άνθρωποι του χώρου της διαιτησίας. Φέτος ο Παπαπέτρου έπαιξε σε δύο αγώνες του Ολυμπιακού, στο Γιάννενα – Ολυμπιακός και στο πρόσφατο Ολυμπιακός – Ατρόμητος για το κύπελλο. Και στα δύο παιχνίδια, έπαιξε 50-50, δεν προκάλεσε κανένα σχόλιο.
Τον ΠΑΟΚ τον σφύριξε φέτος επίσης δύο φορές, χωρίς να προκαλέσει συζητήσεις.
Η πρώτη ήταν στο Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ 1-0 στη Λεωφόρο, σ΄ ένα παιχνίδι που στο δεύτερο μέρος έδωσε κάποια σπόρια στους γηπεδούχους, αλλά γενικώς είχε μια πολύ καλή διαιτησία.
Η δεύτερη ήταν στο πρόσφατο ΠΑΟΚ – Γιάννενα 0-1 και ήταν καλός, δεν άφησε κανένα παράπονο. Άνθρωποι του χώρου, ισχυρίζονται ότι ο Παπαπέτρου είναι η προσωποποίηση της αλλαγής στο χώρο της διαιτησίας φέτος. Πως ένας κακός διαιτητής, που έκανε τόσα λάθη, φέτος βγάζει δύσκολα παιχνίδια χωρίς προβλήματα και πέρα από κάποια ανθρώπινα λάθη, δεν έχει κανείς να του προσάψει τίποτα. Είναι φανερό ότι η φετινή παρουσία του στη Σούπερ Λίγκα, δεν έχει καμιά σχέση με το γεγονός ότι είναι «γιος πρώην διαιτητή».
Μετά τις αλλαγές στα «υψηλά επίπεδα» οι διαιτητές παίζουν ανεπηρέαστοι, παίζουν για τον εαυτό τους και αυτό κάνει κι ο Παπαπέτρου. Και όντας διεθνής στα 32 του, με πολλά διαιτητικά χρόνια μπροστά του, δεν έχει κανένα λόγο να παίξει με την καριέρα του.
Απ΄ αυτή την άποψη, ίσως ήταν μια καλή επιλογή για το ντέρμπι του ΟΑΚΑ…
Πλάγιο από οφσάιντ!
••• Ο Τάσος Παπαπέτρου έχει κάνει πολλά στο παρελθόν, που ενίσχυαν την άποψη ότι είναι κακός διαιτητής και πως ανέβηκε τις σκάλες λόγω του πατέρα του.
••• Τον Μάρτιο του 2012, όντας ήδη διαιτητής Σούπερ Λιγκ, έπαιξε στο αξιολογημένο Λάρισα – Πανσερραϊκός της Φούτμπολ Λιγκ και κατάφερε να κάνει τον Πηλαδάκη να γίνει… έξω φρενών και να διακοπεί το παιχνίδι για μία ώρα. Τι έκανε; Σφύριξε οφσάιντ από πλάγιο άουτ!
••• Αργότερα, σε ένα παιχνίδι Εργοτέλη – Ολυμπιακού, βρέθηκε πάλι στο στόχαστρο, από τη μια γιατί οι ερυθρόλευκοι ζήτησαν… τρία πέναλτι κι από την άλλη γιατί δεν είδε ότι στο γκολ που πέτυχε ο Ολυμπιακός, υπήρχε καθαρό χέρι.
••• Γενικώς, υπήρξαν παιχνίδια, που θα έπρεπε να πάει σπίτι του, αλλά η ΚΕΔ τον κράτησε στους πίνακες
Πως ορίστηκε
••• Όπως και την προηγούμενη εβδομάδα, στο ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός με τον ορισμό του Κύζα, και αυτή τη φορά ο διαιτητής στο ΑΕΚ – ΠΑΟΚ ορίστηκε με την «εις άτοπο απαγωγή».
••• Ο Σιδηρόπουλος είναι τιμωρημένος για το πέναλτι στο ΑΕΚ – Πλατανιάς, αλλά είναι και νοκ άουτ με μια λοίμωξη. Ο Καλογερόπουλος έρχεται από τιμωρία από το Λαμία – Άρης και δεν θα έμπαινε σε ντέρμπι, ο Κύζας έπαιξε στην Τούμπα, οπότε έμειναν Κομίνης και Παπαπέτρου από τους διεθνείς.
••• Η ΚΕΔ όρισε τον Παπαπέτρου πρώτο διαιτητή και τέταρτο τον Κομίνη, τον οποίο προφανώς τον κράτησε, για να τον ορίσει στο ντέρμπι Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός, που ακολουθεί.