Ο Αμρ Ουάρντα επέστρεψε στον ΠΑΟΚ μετά τον δανεισμό του στον Ατρόμητο.
Ο Αιγύπτιος στην ομάδα του Περιστερίου φορούσε τη φανέλα με το νούμερο 10, ωστόσο στον Δικέφαλος αυτός ο αριθμός ήταν… πιασμένος από τον Δημήτρη Πέλκα.
Έτσι, ο Ουάρντα πήρε το 74, ένα νούμερο που τον έχει σημαδέψει στη ζωή του.
Ο λόγος που ο Αιγύπτιος αποφάσισε να τυπωθεί στο πίσω μέρος της φανέλας του ο συγκεκριμένος αριθμός δεν είναι άλλος από τους 74 νεκρούς της Ελ Αχλί Καΐρου.
Ο διεθνής εξτρέμ είναι πολύ δεμένος με τον αιγυπτιακό σύλλογο, αφού τον υποστηρίζει από μικρό παιδί και έτσι φορά αυτό το νούμερο ως φόρο τιμής στους ανθρώπους, που έχασαν την ζωή τους στην αναμέτρηση ανάμεσα στην Ελ Αχλί Καΐρου και την Αλ Μάσρι την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου του 2012.
Η 1η Φλεβάρη του 2012 μέχρι και σήμερα είναι μια… μαύρη μέρα για την Αίγυπτο, αφού στην εν λόγω αναμέτρηση έλαβε χώρα μια ποδοσφαιρική τραγωδία.
Η Αλ Μάσρι επικράτησε με σκορ 3-1 επί τη Ελ Αχλί, στην έδρα της, ωστόσο αντί για πανηγυρισμούς και χαρές μετά το τέλος της αναμέτρησης αντί για γέλια ακούγονταν κραυγές πόνου, φωνές που καλούσαν σε βοήθεια και βόμβες κρότου λάμψεις που έριχνε η αστυνομία.
Η ένταση ανάμεσα στους οπαδούς των δύο ομάδων υπήρχε από τα πρώτα λεπτά του αγώνα, ωστόσο μετά το τέλος του αγώνα, κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν το λάθος της Αστυνομίας και ξεκίνησαν οι συρράξεις τόσο στις κερκίδες, όσο και στον αγωνιστικό χώρο.
Άνθρωποι που έζησαν από κοντά τα επεισόδια αναφέρουν πως είδαν ανθρώπους να βγάζουν πιστόλια και μαχαίρια και να σκοτώνουν εν ψυχρώ τους «αντίπαλους» οπαδούς.
Ο Αμρ Ουάρντα που βρισκόταν στο γήπεδο μέχρι και σήμερα προσπαθεί να θάψει όσο πιο βαθειά γίνεται μέσα στο μυαλό του, αυτές τις πολύ σκληρές αναμνήσεις.
Μέχρι και σήμερα οι λόγοι που οδήγησαν τους οπαδούς των δύο ομάδων σε αυτές τις βίαιες συγκρούσεις δεν έχουν γίνει απολύτως κατανοητοί.
Κάποιοι αναφέρονται στην αντιπαλότητα που υπάρχει ανάμεσα στις δύο ομάδες, ενώ υπάρχουν και αυτοί που κάνουν λόγο για πολιτικές διαφορές μεταξύ των δύο συλλόγων.
Το μόνο σίγουρο, είναι πως ο Αμρ Ουάρντα θα συνεχίσει με τον δικό του τρόπο να τιμά τη μνήμη των αδικοχαμένων αυτών ανθρώπων.