Η περίπτωση του Μαγκομέντ Οζντόεφ ανήκει σε μια συγκεκριμένη κατηγορία ποδοσφαιριστή, και συνήθως αυτοί αγωνίζονται στη μεσαία γραμμή. Ο Ρώσος μέσος έχει κάνει… «θόρυβο» με τα συνολικά έξι τέρματα που έχει πετύχει, έχοντας πέντε στο πρωτάθλημα και ένα στο Κόνφερενς Λιγκ. Ο 31χρονος είναι από εκείνους τους ποδοσφαιριστές που συνήθως κάνει την «βρώμικη» και συνάμα ουσιαστική δουλειά στη μεσαία γραμμή. Είναι από εκείνους που ο κανόνας θέλει τη δουλειά τους να «φαίνεται» περισσότερο όταν απουσιάζουν.
Το καλοκαίρι, ο Ραζβάν Λουτσέσκου κύκλωσε την περίπτωσή του και επέμεινε στην απόκτησή του ακόμα και όταν η υπόθεση της μεταγραφής του «κόλλησε». Ο Οζντόεφ προστέθηκε στο ρόστερ των «ασπρόμαυρων» με καθυστέρηση σε σχέση με το χρονικό σημείο στο οποίο ξεκίνησαν οι προσπάθειες συνεννόησης με την Καραγκιουμρούκ, και εδώ έρχεται το ρητό που λέει «τέλος καλό, όλα καλά». Οι λόγοι που ο Ρουμάνος τεχνικός του ΠΑΟΚ τον ήθελε και είχε «κυκλώσει» το όνομά του ήταν συγκεκριμένοι και ο Οζντόεφ έχει καταφέρει, σε αυτό το πρώτο μισό της χρονιάς, να δείξει μέσα στις τέσσερις γραμμές του αγωνιστικού χώρου, κάθε έναν εξ’ αυτών.
Τα συνολικά πέντε γκολ που έχει σημειώσει αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα της απόδοσής του. Το καλοκαίρι, γινόταν αρκετή συζήτηση για τον αν ο Οζντόεφ είναι «στυλ Σάχοφ» ή «στυλ Μαουρίσιο», με τον Ρώσο να δείχνει στο γήπεδο πως διαθέτει ένα μείγμα χαρακτηριστικών των δυο πρώην μέσων του ΠΑΟΚ που αποτελούν δυο εκ των στυλοβατών της πρώτης εποχής Λουτσέσκου στον Δικέφαλο.
Η αθόρυβη δουλειά που κάνει στη μεσαία γραμμή, ο τρόπος με τον οποίο συνδέει την άμυνα με την επίθεση, οι πανέξυπνες πάσες που βγάζει και δημιουργούν ρήγματα στον αντίπαλο και η ευκολία με την οποία κινείται από το χώρο μπροστά στη περιοχή του ΠΑΟΚ μέχρι αυτόν της περιοχής του αντιπάλου είναι στοιχεία που θυμίζουν αρκετά τον Ζοσέ Μαουρίσιο. Χαρακτηριστική είναι η συμμετοχή του στο δεύτερο γκολ του ΠΑΟΚ στην αναμέτρηση με τον Αστέρα στην Τρίπολη. Ο Οζντόεφ βλέπει τον κενό χώρο στον οποίο είναι έτοιμος να βρεθεί ο Σαμάτα και του περνάει μια κάθετη πάσα 25 μέτρων, με τον Τανζανό να την υποδέχεται, να αξιοποιεί τον χώρο που έχει και να σεντράρει στο δεύτερο δοκάρι για τον Ντεσπόντοφ, που σκόραρε με προβολή.
Οι τοποθετήσεις του μέσα στη μεγάλη περιοχή για να κάνει εκείνος την τελική προσπάθεια, τόσο σε ροή αγώνα όσο και σε στατικές φάσεις, είναι το στοιχείο που τον κάνει να θυμίζει αρκετά τον Εβγκέν Σάχοφ. Το πρώτο ευρωπαϊκό γκολ που σημείωσε ο Ρώσος, στην αναμέτρηση με την Ελσίνκι, θύμισε αρκετά τον Σάχοφ, με τον Οζντόεφ να βλέπει την πλαγιοκόπηση του Μεϊτέ και να κινείται στην «καρδιά» της μεγάλης περιοχής, εκεί που υπήρχε κενός χώρος .
Στο πρωτάθλημα, και μετά από τις πρώτες 15 αγωνιστικές, ο Οζντόεφ μετρά 456 εύστοχες πάσες, με το ποσοστό ευστοχίας του να είναι στο πολύ «γεμάτο» 86,4%. Ο Ρώσος δείχνει ικανός να καθορίσει τον ρυθμό του παιχνιδιού του ΠΑΟΚ, έχοντας την ικανότητα να τον κοντρολάρει όταν ο Δικέφαλος πηγαίνει σε σετ παιχνίδι κυκλοφορίας της μπάλας, αλλά και να τον «τρέξει» όταν γίνεται προσπάθεια για γρήγορη μετάβαση της μπάλας στον τελευταίο τρίτο του γηπέδου. Δεν είναι τυχαίο πως από τη μέρα που αποκτήθηκε, ο Ρώσος έχει χρησιμοποιηθεί σε όλες τις αναμετρήσεις πλην εκείνης με αντίπαλο τη Χαρτς στη Σκωτία στην οποία δεν μπόρεσε να ταξιδέψει λόγω την καθυστερημένης έκδοσης βίζας.